»Hrup za odrom govori tudi o živem gledališču, ki se stalno spreminja, in svetu, kjer je stres lahko gonilo, ustvarjalnost pa tista, ki življenje pogajanja naprej.«
»Vsi pogrešamo gledališče, tako tisti, ki smo na odru, kot tudi naši gledalci.«
»Gledališče potrebuje občinstvo, kot igralec potrebuje oder.«
»Gledališče ima moč, da postane svetišče, svetišče pa oder.«
»Na srečo pa smo umetniki mojstri samorefleksije, samoironije in preživetja, naš ansambel ima igralce, ki so dobri vokalisti in gibalci in glasba je vedno najkrajša, najbolj razumljiva pot med občinstvom in odrom.«
»Igra Hrup za odrom spogleduje z vsemi gledališkimi žanri, poseben izziv pa predvsem za igralsko ekipo.«
»Ob tem pa tudi srečevanje igralcev in skupin na odru, za odrom in z druge strani odra v dvorani. Linhartovo srečanje vse gledalce vedno znova prepriča o tem, koliko ljubezni je vložene v nastanek predstave v ljubiteljskem gledališču.«
»Jančarjevi romani se tako prilegajo odru, da se uprizarjajo kar sami.«
»Poigrava se tudi z različnimi lutkovnimi tehnikami, ki s songi, vizualno podobo in besedilno predlogo razgibajo celotni oder.«
»Zato je zdaj na vseh nas, ki smo vpeti v ljubiteljsko gledališče, da spet zagrizemo v tematike, ki nas zanimajo in najdemo načine, da v obliki gledaliških predstav najdejo svoje mesto na odrih po Sloveniji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju